Dodaj do ulubionych

Dingo z Hiszpanii

Dingoma Company S.A. założona została w 1992 roku w Hiszpanii. Jej głównym celem od początku było, i jest nadal, rozwój i budowa uniwersalnych maszyn leśnych, głównie do zrywki i transportu drewna. Firma sama wykonuje wszystkie prace od projektu, aż po wykonanie części składowych i montaż maszyny. Ponadto Dingoma posiada własny serwis konserwacji i naprawy maszyn, z zapasem części zamiennych, wszystko po to, aby swoim klientom zapewnić szybką i sprawną obsługę.
Forwardery Dingo charakteryzują się wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów i komponentów do swojej konstrukcji. Wyposażone są w silniki Deutz najnowszej generacji, wykorzystują do pracy żurawie dostarczane przez firmy takie jak: Loglift, Epsilon i automatyczną skrzynią biegów ZF, która pozwala im osiągnąć prędkość do 40 km/godz. Są one zatem najszybsze na rynku spośród wszystkich marek. Automatyczna przekładnia mechaniczna „Power Shift” jest łatwiejsza do utrzymania i generuje niższe koszty zakupu. Nie przegrzewa się, ma wyższy moment obrotowy i prędkość prawie dwukrotnie wyższą w porównaniu do standardowych układów hydraulicznych montowanych w innych forwarderach.
W ofercie znajdują się dwa modele. AD18 to mniejsza i bardziej kompaktowa maszyna, posiadająca czterocylindrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 154 KM. AD24 to forwarder większy, bardziej wydajny, z sześciocylindrowym silnikiem, osiągającym moc 215 KM.
Dodatkowy osprzęt, zabudowa, żuraw do każdego z nich jest montowany na indywidualne żądanie klienta. Oba modele oferowane są dodatkowo jeszcze w dwóch wariantach – sześcio oraz ośmiokołowej.




Dodano 13:26 19-01-2017


  


  


  


  


  


Subskrypcja

Zostań naszym subkskrybentem a powiadomimy Cię o każdej nowości na naszej stronie.


Reklama