Dodaj do ulubionych

Leśny e-commerce

Coraz więcej Polaków robi zakupy w internecie, również branży leśnej nie omija trend na shopping online.

Z raportu „E-commerce w Polsce 2017” firmy badawczej Gemius, zajmującej się badaniem rynku internetowego w Polsce, wynika, że w 2017 roku już 54 proc. Polaków robiło zakupy w sieci, było to o 4 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej.
Najchętniej kupowane były: odzież, dodatki, akcesoria oraz książki, płyty oraz filmy. Wartość rynku e-commerce szacuje się w Polsce na 36-40 mld złotych. W wirtualnych sklepach kupują także właściciele firm leśnych, dla nich sprzedawcy sprzętu stworzyli platformy do internetowych zakupów. W ich ofercie pojawiają się nie tylko części i akcesoria, lecz także same maszyny.

Od siekiery do skidera
Właściciel firmy leśnej już nie wychodząc z domu może zamówić większość potrzebnego sprzętu w sklepach internetowych dystrybutorów. Można tak kupić prowadnice, łańcuchy tnące, akcesoria do pozyskania drewna, siekiery, piły, szpadle, łopaty, sprzęt do znakowania drzew i drewna, sprzęt arborystyczny, odzież ochronną, są również same maszyny.

Kompania leśna ma w swoim sklepie internetowym łuparki, rębaki, czy skidery. Choć zakup takich maszyn wiąże się zapewne z koniecznością telefonicznej konsultacji. Na stronie są jednak szczegółowe informacje dotyczące parametrów maszyny i jej dostępności.

Firmy starają się wprowadzić udogodnienia i atrakcje dla klientów. Na przykład gwarantują dostawę w ciągu 24 h., darmową wysyłkę powyżej 300 zł, 14 – 30 dni na zwrot, często darmowy. Dołączają też dodatkowe bonusy na przykład książkę „Porąb i spal” urozmaicającą zakup siekiery do łupania. 

(...)

To jedynie fragment tekstu. Chcesz czytać całe teksty?  Zamów prenumeratę "Nowej Gazety Leśnej"!

WIĘCEJ





Dodano 11:24 24-10-2018


  


  


  


  


  


Subskrypcja

Zostań naszym subkskrybentem a powiadomimy Cię o każdej nowości na naszej stronie.


Reklama