Dodaj do ulubionych

Przyczepy Forst und Technik

Forst und Technik Anröchte GmbH to niewielka, rodzinna firma istniejąca od kilku lat na niemieckim rynku. Przedsiębiorstwo produkuje własne przyczepy leśne serii G-HTW.

Działalność firmy skupia się na handlu różnego rodzaju maszynami i urządzeniami dla branży leśnej – od rotatorów przez żurawie i przyczepy, aż po ciągniki, harwestery czy głowice zrywające.


Oferta Forst und Technik Anröchte GmbH jest bogata – firma ma w sprzedaży profesjonalny sprzęt i osprzęt leśny zagranicznych i krajowych producentów.


Przy tym istotnym obszarem działalności firmy jest produkcja wysokiej jakości, solidnych przyczep do spedycji oraz zrywki. Seria G-HTW produkowana w Westfalii, dostosowana jest do efektywnego ładowania i transportowania drewna w trudnym terenie oraz po drogach. Przyczepy G-HTW zapewniają ładowność od 10 do 16 ton.


Na ciężkie warunki
Seria G-HTW została zaprojektowana, biorąc pod uwagę potrzeby rolników i firm leśnych, a także uwzględniając codzienną rzeczywistość podczas zrywki i transportu drzew oraz innych ładunków.
Przyczepy Forst und Technik Anröchte GmbH nadają się do każdego zastosowania w najtrudniejszych warunkach terenowych, a także mogą być elastycznie dostosowywane do określonych wymagań i zastosowań.


Są wykonane z solidnej ramy centralnej zrobionej ze stali odpornej na skręcanie, a także z wielu innych technologii zapewniających bezpieczną i efektywną pracę. Seria G-HTW posiada homologację drogową oraz opatrzona jest najnowszymi certyfikatami bezpieczeństwa.


Przyczepy mogą być wyposażane w dowolne żurawie leśne z zasięgiem do 10 metrów – np. dźwigi Icarbazzoli, Cranab, Mesera czy Epsilon – zależnie od preferencji i wymagań klienta Forst und Technik Anröchte GmbH. Obecnie niemieckie przedsiębiorstwo oferuje trzy podstawowe modele przyczep serii G-HTW. Są to przyczepy zapewniające ładowność do 11,5, 12 oraz 14 ton.


Rama każdej z przyczep wykonana jest ze sztywnej rury centralnej o wymiarach 200x200x10 mm lub 300x300 mm. Zapewnia ona przyczepie odpowiedni prześwit oraz stabilność, a także nie jest wrażliwa na siły odkształcające podczas transportu dużych ładunków, po najtrudniejszym terenie. Podwozie wszystkich przyczep posiada oś zwrotną zapewniającą większą kontrolę nad torem jazdy przyczepy, a także zwiększającą jej mobilność w terenie. Poza tym oś zwrotna zwiększa stabilność pracy żurawia.

(...)

To jedynie fragment tekstu. Chcesz czytać całe teksty?  Zamów prenumeratę "Nowej Gazety Leśnej"!

WIĘCEJ



 




Dodano 14:44 24-06-2020


  


  


  


  


  


Subskrypcja

Zostań naszym subkskrybentem a powiadomimy Cię o każdej nowości na naszej stronie.


Reklama