ADVISOR od John Deere
John Deere udostępnił na terenie USA i Kanady wsparcie klienta o nazwie ADVISOR.
To oznacza rozszerzenie możliwości istniejących narzędzi diagnostycznych i zwiększenie ich dostępności, a także promocję samodzielnego dokonywania napraw maszyn.
W 2023 roku marka ma wprowadzić ulepszone rozwiązanie dla klientów, które będzie można obsługiwać za pośrednictwem smartfona. Będzie też możliwość pobierania bezpiecznego oprogramowania i aktualizacji bezpośrednio do wybranych maszyn wyposażonych w łącze 4G.
Jak mówił Luke Gakstatter, wiceprzewodniczący działu rynków wtórnych i wsparcia klienta John Deere, John Deere stale ulepsza, rozwija i wprowadza na rynek nowe technologie i rozwiązania, które pozwalają klientom być bardziej produktywnym, efektywnym i zrównoważonym. Poprawione rozwiązania promujące samodzielne naprawy wpisują się w ten sam trend. Dlatego klienci i niezależne warsztaty na terenie USA i Kanady mogą kupić oprogramowanie ADVISOR bezpośrednio przez sklep internetory John Deere.
Customer Service ADVISOR dostarczył klientom marki dodatkowych informacji diagnostycznych raz wskazówek dotyczących samodzielnych napraw.
W ten sposób użytkownicy maszyn mają pełną swobodę wyboru sposobu radzenia sobie z usterkami i serwisem: odwiedzenie autoryzowanego serwisu, niezależnego warsztatu lub zdanie się na własne możliwości ze wsparciem producenta.
Dodano 16:00 25-05-2022